Online wedstrijden: Waag jij wel eens je kans?

Hanna
Door Hanna
0 reacties

Zolang er mensen bestaan, zullen er spelletjes gespeeld worden. Of dat nu een kaartspel op café is, een wekelijks loterijbiljet dat je invult met je gelukscijfers of het wereldberoemde – en ondertussen bijna vintage te noemen – ‘snake’ op je gsm, om een of andere reden trekken spelletjes ons aan.

Nog leuker wordt het wanneer je met het spelletje daadwerkelijk iets kunt winnen. Film- of concerttickets win je bijna dagelijks via de radio, ook op televisie wordt er wel eens met aantrekkelijke prijzen in het rond gegooid en geen quiz gaat voorbij zonder uitgebreide prijzentafel. Of je er nu veel of zo goed als niets voor hoeft te doen, we wagen allemaal wel eens onze kans. Of durf jij te zeggen dat je nog nooit een kruiswoordpuzzel invulde in de hoop de nieuwste camera of dunste tv te winnen?

Net zoals shoppen online kan, zijn heel wat wedstrijden verhuisd naar het internet, en schieten nieuwe online wedstrijden als paddestoelen uit de grond. Vandaag bekijken we die spelletjes van iets dichterbij. Besparen door te winnen, het kan!
 

Niets nieuws onder de zon

We krijgen het met de paplepel binnen. Nauwelijks slaken we onze eerste kreetjes of er wordt al gespeeld. Met een eerste rammelaar, later met puzzels en bouwblokjes. Spelenderwijs leren kinderen heel wat bij. Hapjes die ze niet lusten proberen we al vliegend toch in hun mond te stoppen, lezen en rekenen wordt stap voor stap – liefst nog met spelletjes – aangeleerd. Zoiets leren we natuurlijk niet meer af. De spelletjes veranderen wel naarmate we ouder worden, maar het speelelement blijft. Sterkere teambanden op het werk worden gesmeed tijdens een potje lasershooten, een avondje pokeren zorgt voor vertier onder vrienden. En ga zo maar door.

Embed code
Nieuwsbrief formulier in artikel


Hoe ver we ook teruggaan in de geschiedenis, spelen is er altijd geweest. De term ‘brood & spelen’ stamt af uit de Romeinse periode. Spannende gevechten in de arena’s, vergezeld van een hapje en drankje, meer was niet nodig om het volk gunstig te stemmen. Ellenlange wetenschappelijke studies zijn aan de spelende mens gewijd. Het zal ons worst wezen, zolang we ons maar amuseren met een spelletje!
 

Van de arena naar het wereldwijde web

Naast gewone winkels heb je tegenwoordig al evenveel online shops. Kranten en tijdschriften worden meer en meer digitaal gelezen. Met online wedstrijden is het net hetzelfde. Ze duiken massaal op op het wereldwijde web.

Onder evenveel verschillende vormen bovendien. In je mailbox belandt wel eens een mailtje, Facebook staat vol ‘Like & Share’-posts... Kortom, elke dag wel iets te winnen. Van besparen is de stap klein naar cadeautjes uitdelen. Dus jawel, ook via Goedkoop.be waag jij je kans!
 

Besparen door te winnen

Besparen willen we immers allemaal, zodat er wat budget over blijft voor leuke extraatjes. Goedkoop.be gaat via artikels dieper in op allerhande thema’s en koppelt daar graag concrete tips aan. Er is echter meer, bij de kortingen maakt Goedkoop.be besparen al iets concreter, door kortingscodes aan te reiken van de populairste webshops.

 

Gouden tip van Goedkoop.be

Met de feestdagen voor de deur hebben wij een trendy winactie voor je klaar.

We verloten drie hippe nagellaksets van Yves Rocher, elk ter waarde van €9,95.

In een hip doosje zitten vijf nagellakjes in de modekleuren van het moment. Feestelijke glitters, verleidelijk rood of stoer blauw, voor elke outfit heb je een passende nagellak.

Volg de link hieronder, laat even je gegevens achter en wie weet word jij wel een van de winnaars op 20 december.


Met de winacties gaan we graag nog een stapje verder. We verrassen je met een geschenk, gratis en voor niets. Een handig gebruiksvoorwerp, iets om jezelf lekker te verwennen, het komt allemaal aan bod. Na afloop worden de winnaars binnen 24 uur verwittigd. Het enige wat ze dan moeten doen, is even antwoorden. Zo zijn we zeker dat het e-mailadres geldig is en de prijs goed terechtkomt.

We houden het graag simpel. Geen ellenlange enquêtes of vragenlijsten waarbij we nog net je schoenmaat niet vragen.  Nee hoor, meer dan je e-mailadres vragen we niet. Je dingt automatisch mee naar een leuke prijs en krijgt voortaan onze nieuwsbrief in je mailbox. Kosten zijn er al helemaal niet aan verbonden, de winacties zijn vanzelfsprekend helemaal gratis. En je ontdekt leuke shops, helemaal goed!

Alweer een nieuwsbrief, horen we je denken. Toch loont het de moeite. Je blijft steeds op de hoogte van de beste promoties en leest er de laatste budgettips. O ja, en gloednieuwe wedstrijden verdienen uiteraard ook hun plekje in die nieuwsbrief.

En zeg nu zelf, wie krijgt er nu niet graag cadeautjes? Succes!

Over de auteur

Hanna

Als jonge mama besef ik goed dat een baby best wat kost. Ik weet als geen ander de goedkoopste luiers te spotten en speur voortdurend naar voordelige, maar toch leuke kleding, bij Hema bijvoorbeeld. Vrije tijd blijft natuurlijk ook belangrijk, uitblazen doe ik bij een hapje en een drankje, of op citytrip, geboekt via Outspot. Van babyvragen  tot reistips, ik geef je het gepaste advies.